söndag 5 september 2010

Fototriss Tema-Plastic Fantastic

Nu får jag allt gräva i gömmorna..Hm, vad ska jag använda tro.Den  får bli konstverk som illustrerar uppdraget,
Den första bilden är Pamela Anderson med flera:



Den andra jag väljer är Michael Jacksson.


Den tredje blir Lady Gaga:




Tävlingen om att pryda Stockholms elskåp med konst fortsätter, gå gärna in och rösta på mitt konstverk:


Rösta
Jag ställer upp med "Grodparet", nu kan du också lätt sprida konstverket genom att trycka på "dela på FACEBOOK".

 http://www.7billion.se/communication-agency
http://svtplay.se/v/2132210/fula_elskap_ska_bli_fina

31 kommentarer:

  1. Läckra konstverk, är dom gjorda av plast?
    Ha en skön söndag. Lissen

    SvaraRadera
  2. Det var vitsigt värre - men visst - alla dessa personer haf ju en hel del plast i sig...

    SvaraRadera
  3. Imponerande verk - som vanligt! En triss att återkomma till och se mer på till morgonen :)

    SvaraRadera
  4. Smart tänkt. Läcker triss med snygga bilder.

    SvaraRadera
  5. Otroligt snygga. Men gör du sådana ?? Lena/isis

    SvaraRadera
  6. Ja, det är konstnär jag är, så jag målar. Tack för alla fina kommentarer!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder. Förmodar att du anser att alla är/var lite plastiga eller konstgjorda.

    SvaraRadera
  8. Underbar triss! jag röstar på din grodprins och hans prinsessa.

    SvaraRadera
  9. Kul tolkning, härliga konstverk. Borde börja måla igen själv men .... ja, vad ska jag skylla på?

    SvaraRadera
  10. Vilken bra tolkning!

    SvaraRadera
  11. Gillar din tolkning som skiljer sig från mängden. Fyndigt och fantasifullt.

    SvaraRadera
  12. Härligt triss - tuff tolkning

    SvaraRadera
  13. Smart triss med snygga bilder!!

    SvaraRadera
  14. Tack allesammans för fina kommentarer och jodå,tanken är att de innehåller lite plast, eller mycket. Plastic fantastic tillhör väl plastkirurgins uttryck. Tack för rösten på mitt grodpar också!

    SvaraRadera
  15. Superläcker triss! Klurigt med dubbelt budskap också::)

    SvaraRadera
  16. Vilka fantastiska bilder! Underbara! Tack för att du tittade in till mig.

    SvaraRadera
  17. Bra val, måste säga att det inte var helt lätt.
    Men ditt val är helt perfekt. Fina bilder.

    SvaraRadera
  18. Här finns det mycket kul att titta på.

    SvaraRadera
  19. Fyndig tolkning, ja alla har dom plast i sig, smart tänkt ;)

    SvaraRadera
  20. Gillar din triss, verkligen imponerande.Snyggt

    SvaraRadera
  21. Åh vilken fin triss...alla har de väl uppsökt plastik-kirurgen...bästa trissen idag!!!

    SvaraRadera
  22. Fina tavlor och annorlunda tolkning av Plastic:)

    SvaraRadera
  23. Så roligt att så många gillar min triss!

    SvaraRadera
  24. Det gör jag också! Härligt befriande att ett plasttema kan kopplas ihop med så fint hantverk.
    Du är duktig du!

    SvaraRadera
  25. Ja alla har de säkert nån plast nånstans. Djupt imponerad av dina konstverk. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  26. GIllar grodparet trots att det inte är med i trissen! :O)) Lycka till i tävlingen!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  27. Vad duktig du är och vilken fyndig tolkning!

    SvaraRadera
  28. Oj så fina!! Jättebra triss!!!

    SvaraRadera
  29. Vilken rolig tolkning. Roligt att kunna knyta an sina skapelser med fototrissen =)

    SvaraRadera

I will be really happy if you leave your nice comment here!

THANK`s / AX

Ax